Hyvitys- ja palautuskäytäntö
Yleiskatsaus
Palautus- ja palautuskäytäntömme on voimassa 30 päivää. Jos ostoksestasi on kulunut 30 päivää, emme voi tarjota sinulle täyttä hyvitystä tai vaihtoa.
Jotta tuotteesi voidaan palauttaa, sen on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin sen vastaanotit. Sen tulee olla myös alkuperäisessä pakkauksessa.
Useat tavarat on vapautettu palautuksesta. Helposti pilaantuvia tavaroita, kuten ruokaa, kukkia, sanoma- tai aikakauslehtiä ei voi palauttaa. Emme myöskään hyväksy tuotteita, jotka ovat intiimi- tai hygieniatuotteita, vaarallisia aineita tai syttyviä nesteitä tai kaasuja.
Muita ei-palauttavia tuotteita:
Lahjakortit
Ladattavat ohjelmistotuotteet
Jotkut terveys- ja henkilökohtaiset hygieniatuotteet
Palautuksen viimeistelemiseksi tarvitsemme kuitin tai ostokuitin.
Älä lähetä ostostasi takaisin valmistajalle.
On tiettyjä tilanteita, joissa vain osittainen palautus myönnetään:
Selkeitä käytön jälkiä sisältävä kirja
CD, DVD, VHS-nauha, ohjelmisto, videopeli, kasettinauha tai vinyylilevy, joka on avattu.
Mikä tahansa esine, joka ei ole alkuperäisessä kunnossa, on vaurioitunut tai puuttuu osia syistä, jotka eivät johdu meidän virheestämme.
Kaikki tuotteet, jotka palautetaan yli 30 päivää toimituksen jälkeen
Hyvitykset
Ota aina ensin yhteyttä ”Ota yhteyttä” kautta
Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostin, jossa ilmoitamme, että olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Ilmoitamme sinulle myös hyvityksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä.
Jos sinut hyväksytään, hyvityksesi käsitellään ja luottokorttiisi tai alkuperäiseen maksutapaasi lisätään automaattisesti hyvitys tietyn päivän kuluessa.
Myöhästyneet tai puuttuvat palautukset
Jos et ole vielä saanut hyvitystä, tarkista ensin pankkitilisi uudelleen.
Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöösi. Voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin hyvityksesi on virallisesti lähetetty.
Ota seuraavaksi yhteyttä pankkiisi. Käsittelyyn kuluu usein jonkin verran aikaa ennen kuin hyvitys lähetetään.
Jos olet tehnyt kaiken tämän etkä ole vieläkään saanut hyvitystäsi, ota meihin yhteyttä osoitteeseen {email address}.
Alennuksessa olevat tuotteet
Vain normaalihintaiset tuotteet voidaan palauttaa. Alennuksessa olevia tuotteita ei voi palauttaa.
Vaihdot
Vaihdamme tuotteet vain, jos ne ovat viallisia tai vaurioituneet. Jos sinun on vaihdettava se samaan tuotteeseen, lähetä meille sähköposti ”Ota yhteyttä” lomakkeen kautta.
Lahjat
Jos tuote merkittiin lahjaksi ostohetkellä ja lähetettiin suoraan sinulle, saat palautuksesi arvon vastaavan lahjahyvityksen. Kun palautettu tuote on vastaanotettu, sinulle lähetetään lahjakortti.
Jos tuotetta ei ostettaessa merkitty lahjaksi tai lahjan antaja oli lähettänyt tilauksen itselleen antaakseen sinulle myöhemmin, lähetämme lahjan antajalle hyvityksen ja hän selvittää palautuksesi.
Toimituksen palautukset
Jos haluat palauttaa tuotteesi, ole ensin yhteydessä ”Ota yhteyttä”lomakkeen kautta.
Olet itse vastuussa tuotteen palautuksesta aiheutuneiden toimituskulujen maksamisesta. Toimituskuluja ei palauteta. Jos saat hyvityksen, palautuksen toimituskulut vähennetään hyvityksestäsi.
Vaihdetun tuotteen saapumisaika saattaa vaihdella asuinpaikastasi riippuen.
Jos palautat kalliimpia tuotteita, voit harkita jäljitettävän kuljetuspalvelun käyttöä tai kuljetusvakuutuksen ostamista. Emme takaa, että saamme palautettua tuotetta.
Tarvitsetko apua?
Ota meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää hyvityksistä ja palautuksista.